SOLICITA, ASÍ MESMO, QUE CON CARGO AO PLAN CONCELLOS SE REALICE A RENOVACIÓN DAS RÚAS DO ENTORNO DA PISCINA MANCOMUNADA, ADEMAIS DE ABRIR UNHA LIÑA DE AXUDAS ÁS COMUNIDADES DE AUGAS E DIVERSAS ACTUACIÓNS EN MOBILIDADE E SEGURIDADE

O BNG esixe o compromiso de acometer a humanización das rúas Otero Pedrayo e Manuel Lemos para apoiar os orzamentos do Concello

2016080315400319701

Nigrán, 21 de marzo de 2018.- O BNG de Nigrán trasladou no pasado mes de febreiro ao goberno municipal as súas propostas para negociar o seu apoio aos orzamentos do 2018 que van a ser debatidos mañá xoves, sempre entendendo os orzamentos non coma un simple documento contable illado de todas as demais actuacións do goberno municipal, senón directamente vinculado ás mesmas, de tal xeito que, hoxe en día, son mais importantes as inversións que non ven establecidas no propio orzamento que as que si especifica este.

Neste sentido esiximos que con cargo ao remanente de tesouraría do 2017, que non figura no documento ao non estar dispoñible aínda, se acometan obras de humanización e seguridade viaria en dúas vías fundamentais do municipio.

Unha é a rúa Otero Pedrayo, unha estrada moi utilizada que une Nigrán e Panxón e presenta un estado lamentable, e a outra a travesía da Ramallosa, rúa Manuel Lemos, que require de maneira urxente afrontar a súa humanización.

Ambas as dúas son de titularidade autonómica, polo que solicitamos que o Concello redacte unha proposta de convenio para remitir á Xunta de Galiza.

Ademais propomos que con cargo á liña 1 do Plan Concellos 2019, dispoñible xa dende este ano, se acometa a renovación de calzada e beirarrúas do entorno da piscina mancomunada, que especialmente as situadas na súa parte posterior, rúa Valle Inclán e entradas interiores, presentan un grande deterioro, ao ser masivamente utilizadas como aparcamento da citado centro deportivo.

Para iso solicitamos que se empece xa a redacción do correspondente proxecto.

A maiores destas actuacións propuxemos incluír xa no orzamento unha nova liña de axudas, destinada ás comunidades de augas e dotada con 50.000 euros, co obxectivo de apoialas nos seus gastos de mantemento e inversións, así como diversas partidas para renovación de sinalización viaria e un estudo de ordenación do tráfico no entorno de A Ramallosa que valore a oportunidade de cambios que melloren a conxestión actual.

Igualmente valoramos como imprescindibles intervencións en materia ambiental como o acondicionamento do río Nespereira ou acudir á convocatoria da Deputación para a creación de parques forestais.

Finalmente destacar a nosa proposta de cubrir a pista polideportiva do colexio Humberto Juanes co obxectivo de convertela na pista deportiva do centro de Nigrán.

Xavier Rodríguez

Portavoz Municipal do BNG